lauantai 25. toukokuuta 2013

Mä en jaksa sikiöasentoo alla peittoo enää

Oon viettänyt aikaani Tampereella, Reksu oli mukana :) Oltiin reissussa ti - pe. Eilen yöllä tultiin kotiin... pienien mutkien kautta! Rakas Anni heitti meidät sinne ja Teen piti heittää duuniautolla takasin, mutta se paska ei pidä jäähdytinnesteitä sisällään (terveisin kävelin moottoritiellä lähimmälle huoltoasemalle seikkaillen kaistojen yli, still alive). Lainattiin sitten yhden jannun autoa... ja luonnollisesti minä maksoin bensat, kukas muukaan. 

Mä hoidan mä hoidan.




Hoo oli just laittanut mulle rahaa, että saan apteekista hakee lääkkeeni ulos. No eipä tarvii hakee joo... Mietin vaan että millä vitulla oltais päästy Reksun kaa himaa jos ei olis ollu niitä lääkerahoja :P

Nyt hengaillaan täällä kaksin ja lagataan. Käytiin just montulla ja jäbä on ihan poikki, kun on niin lämmin. Ja pakkohan se oli hakee kokista kaupasta... vielä kun löytäis jonkun joka tahtois siivota tän kämpän ;p Ja ohhoh, yojuhlat on viikon päästä! Oujeah. 

Hoo on siis jkl ryyb kavereittensa kanssa. Saa nähdä koska kotiutuu xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti