maanantai 14. maaliskuuta 2011

Kuulumisia

Onpa tää mun kirjoittaminen hajanaista! Joskus kolme päivitystä päivässä ja sitten ehkä säkällä kerran kahteen viikkoon.. Huh.

Kuulumisia. Torstaina on eka ajotunti autokoulussa! Jee. Sitten huomenna juttelen opon ja luokanvalvojan kanssa jännäilyjutuista, keskiviikkona vihdoin matikan tukari.. Niin ja meidän yrityksen pitäis mennä huhtikuun alussa Lahteen pitään messustandia Kauppakeskus Trioon! Aika imartelevaa, mutta silti vittumaista kun ilmoitettiin vasta nyt ja mullakin on sille toiselle päivälle sovittua menoa jota en voi perua.

Kulta osti mulle pientä kivaa:

Mulla oli joskus tällaiset korvikset, mutta oon hukannut ne. Siispä sain uudet :)











Sitten sain myös kaksi aivan ihanaa toppia jotka tahdoin ja hauskan vyön ;) Kiitos rakas <3



Oltiin lauantaina rakkaan kanssa Hannan ja Henun tupareissa Espoossa, oli ihan kivaa vaikka masennus meinaskin syödä mut.

Hirvee stressi koulusta, mun tulevasta valokuvanäyttelystä, esivalintatehtävistä.. Huh kaikesta!

"Joku kuiskasi mulle lähde!
Äänet päässä huutavat mene jo
ennen kuin näät jokaisen uponneen."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti