perjantai 16. syyskuuta 2011

Body mod - lävistykset

Mulla on ihan saatanan tylsää ja Nora halusi postauksen lävistyksistä, niin tässä ole hyvä ;D : 

Ensin korvat. Eli:

Oikeassa korvassa on industrial. Toinen lävistys ikinä minkä otin. Ensimmäinen oli huuleen. Se on hieman heikossa hapessa nyt, mutta pitää uittaa sitä suolavedessä niin ehkä se tokenee. Sitten sieltä löytyy tragus. Ja 14mm venytys, vieressään  6mm venytys. Korvakoruja käytän samassa 14mm venyn kanssa.

Vasen korva. Tragus löytyy sieltäkin. Ja 14mm veny. Ja 6mm veny. Lisäksi nuo 2 rustokorua. :)




Naamassa mulla on enää 2 lävistystä. Esittelen ne teille tällaisen erityisen velmun kuvan kanssa: 

Eli bridge ja septum :) Muutenkin nuo ovat mun lempilävistykset (tragus tulee hyvänä kolmosena).

Otetaanpa sitten hieman myös tuota R.I.P. osastoa. Elikkä ensimmäinen lävistys ikinä oli alahuuleen ja pitkän aikaa alahuulessa olikin 2 lävistystä. 
Lisäksi mulla on ollut lävistys kulmassa ja navassa, mutta molemmat kasvoivat ulos.


Napalävistyksestä en löytänyt kuvaa, mutta se on ehkä ihan hyvä ;D Aion ottaa sen viimestää synttäreille takasin, talveksi en viitsi kun housut hankaavat kuitenkin (kyllä, olen mummo ja pidän housuja ylhäällä että selkä on suojassa myös :D).


1 kommentti:

  1. Jee :D oli muuten hieno toi punane tucca, en muistanukkaa et sulla on tommonenki ollu 8 ) ja joo oon aina miettiny miten napakorun kaa voi käyttää muita ku lantiomallisia housuja, hameita yms. luulis just et hankaa! : D

    VastaaPoista