lauantai 18. toukokuuta 2013

Se on rouva ylioppilas sulle

Täällä kirjoittelee kevään 2013 ylioppilas. Se on nyt varmaa. Mä tein sen! 
Eilen tuli kevään tulokset. Eli koko rivi on tällanen:

mab B
ena C
fi C
et M
äi E

Ou fuckin' jeah 1!! Meitsi sai äikästä een! Aijumalauta. 

Eilen olin Annilla hengaamassa (vaihteeks xD) ja sitten nähtiin M ja N terassilla, ihania ihmisiä khihihi <3 Ostin myös Mic Macista ihanan neonvihreen villapaidan, ei maksanu ku 6,90 :o


Mun nenää ja hymykuoppia kehuttiin :'D Lisäks mulla on kuulemma eroottinen ääni!
Niin ja jonkun deekun mielestä musta pitäis tehdä Suomen kuningatar! Hahah. 

Annin kaa käytii kebabilla nom <3 

Yöjunalla himaan ja siellä ihan randomporukkaa, mm. jätkäporukka jotka oli tulossa Hyvinkäälle. Opetin niille elefanttimarssilaulun, kun ei ne osanneet sitä oikein...

Haluaisin kovasti Tampereelle, kun siellä on yksi ihana ;o Mutta koska Hoo ei viitsi vaihtaa kesärenkaita Corollaan ja mulla on tilillä 0,36snt niin ei muuten paljo himasta tarvii liikkua. 

Mut mä tahdon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti