keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Haluan pudota kalliolta

Tsau.
Tosiaan, Tara oli meillä ma-ti hoidossa :) Ihana koiravanhus, siinä on kuulemma lapin pystykorvaa ja karjalan karhukoiraa. Käytiin tuolla mettissä pyörimässä, niin ennen ku kerkisin reagoimaan mitenkää niin Tara söi sammakkoo :D Eikä suostunu avaan suuta sillee et saisin sen pois, no sittenhän se nieli sen. Ei siinä, sammakot on ihan hyviä xD


<3

Mulla on ihan järjetön koirakuume. Ja Tarasta ei ainakaan tullu mitään kuolemanvakavia oireita, niin ihan hyvä alku. Nyt on kyllä naama ihan kuiva ja ihottumaa, mutta se oli kyllä jo viikonloppuna. 

Eilen kävin sitten Tattoomamalla moikkaamassa Lucaa ja alotettiinkin mulle sitten uutta kuvaa =) Jalkaanhan tuo tuli, piirretty joskus kauan sitten ja samaa tyyliä kun tuo mun unisiepparitatska kädessä (jonka on Mama tehnyt kanssa). Ens viikolla veetää rajat uusiks ja väritetään. Oli aika messevä kohta toi isomman ruusun kohta... voi tulla hauskaa kun väritellään.


Laitan kuvaa sitten joskus kun on valmis :)
Tänään meen taas iskälle. :D Eka nään kyllä Emmaa Hämeenlinnassa. Ja perjantaina suuntaamme iskän kanssa erämessuille. Meidän piti mennä eka torstaina ja Hoon kanssa Viroon perjantaina... mutta yllättäen se peruuntu, en kyllä kans pääse ikinä sinne saatanan Viroon. Pari kertaa yritetty lähtee ja millon on mitäkin puuttunu tai muuten peruuntunu... harmittaa ihan törkeenä.
Mutta erämessut on kivat. Saa lättyjä ja iskä maksaa :D


Haluan istua jalkakäytävällä
muistamatta mistä olen tulossa
tietämättä minne olen menossa
lähteä lentokentälle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti