keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Wednesday it is

Pääsin kymmeneltä koulusta ja oon kuollu tylsyyteen siitä asti :D Koeviikko siis alkoi tänään matikankokeella... uskon, että pääsin läpi, mutta olisin pystynyt paljon parempaankin jos olisin kunnossa. Vielä pitäis kehitellä jotakin tekemistä, kuudelta sitten A:n kanssa salille jeejee :) Mutta siihen asti... oon vetäny kaakaota ihan sikana koko päivän. Nomomom.

Mun Boutique LouLoun tilaus tuli tänään :) Tilasin sielt vähä naisten hepeniä xD Diggaan siitä kaupasta tosi paljon, hyvää laatua ja todella, todella nopea toimitus. Onhan se kallis... mutta oon niin tyytyväinen tuotteisiin. Pari yöasuu siis tilasin ja parit stringit. Vaikka oon avoin ihminen niin siinä menee mun raja, eli ette saa kuvia ;)

Oon tällä viikolla liikkunut joka päivä. Okei nyt on vasta keskiviikko.... mutta ma lenkillä, ti uimassa ja tänään salille. Voisin mennä fillarilla sinne, jos pyörän kumeissa pysyy ilma ja saan lukon auki. Meigän pyörä vietti talvensa tos pihalla lumihangessa. Se on kyl valmiiks jo niin romu nii teki varmaan toi talvi tosi hyvää........ Huomenna vois taas mennä uimaan. Ei pysty oikein lenkkeileen kunnolla kun katupöly tappaa mut ja siitepöly siinä samassa... perrrrkele.

Hoo lähti tänään duunimatkalle Tanskaan. Mainitsin iskälle asiasta niin iskä oli vaan "NONNI, KAUANKO SAAT OLLA RAUHASSA???" :''DDDDDDD Elikkäs perjantaina yöllä se minun höpönassuni tulee takaisin Tanskasta. Ja perjantaina tuleekin tänne Hemu ja Ässä, meidän Potter weekend on vihdoin käsillä <3 Leffat odottaa tossa pinossa ja jääkaappi täynnä safkaa. Kävin tänää ostaan 4 pulloo limua viikonloppua varten, saa nähdä onko niitä enää sit perjantaina... saatan juoda ne ;D

Tänään suunnitelmissa siis sali. Olis syytä lukea myös mantsan kokeeseen joka on perjantaina. Huomenna ei onneks oo koetta. Voisin pelaa vähä pleikkarii tänää, joutuu kyl varmaan hakee vielä pullon pepsimaxia kaupasta etten sorru noihin viikonloppueväisiin samalla ku hakkaan NFS pleikkarilla... Hoo otti iPadin megee Tanskaan niin ei voi sitäkää hiplaa. Mut onneks on pleikka 2 ja 3 tossa. Ja varmuuden vuoksi PSP :D Rakastan muuten mun PSP:tä yli kaiken. Se on punanen <3

Okei lopetan höpöttämisen.

Onkohan meillä aseöljyä tai lukkoöljyä... ei meinaa viittis katkasta avainta heti ensimmäiseks tonne pyörän lukkoon. :D Haluaisin niin uuden pyörän, mut neki maksaa jotaki 300 - 400. Mikä helvetti niissä voi maksaa niin paljon??????

Huomenna (kai?) avautuu toi Hygen uus kauppakeskus Willa, sinne tulee ihan sikana liikkeitä. Eka osa siis avautuu ja toka joskus syyskuussa. Kaikkee just sellasta missä meigä varmana tulee käymää eli Jim & Jill, Jack & Jones, Hairlekiini... so on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti