lauantai 21. toukokuuta 2011

Long time no see.

En ookkaan kirjoitellut yli kuukauteen!
No, pääsiäinen meni ihan jees, hengailin ukon kanssa. Vappuna oltiin myös miehekkeen luona pienellä porukalla, ja pitihän sitä Nooran kanssa parit karaoket vetästä ihmisten iloks, onneks ihan vaan täällä. Baarissa saan olla aika jurrissa, että lähtisin karaokee laulamaan.

Ainiin! 10.5. oli se mun kauan odotettu tiistai, nyt sitä ollaan niin aikuisia! =)

13.5. oli näyttelyavajaiset Porissa, mun valokuvia on nyt sitten JCDecauxin mainosvalotauluissa ympäri Poria, 4kpl. Aika mageeta! Olin myös sitten 13.5. Lounais-Suomen paikallisuutisissa, joku YLE:n dude haastatteli mua ton näyttelyn tiimoilta ja sillee. Niin feimi!







Saa kai sitä hieman leijua... :) Kiitos malleille !!! =) Ja tietysti Jarille studion lainasta.

Harmittaa, kun tämä mun kirjoittelu on näin randomia. Joskus tulee 5 postausta päivässä ja joskus näköjään kuukauden tauko! :D 

Sain muuten torstaina ajokortin. :) Varokaa!

Eilen lähdettin sitten miehen, Jartsan, Reetan ja Nooran kanssa "yhdelle" terassille. Me oltiin joskus neljältä kotona ja Reetalla tais mennä seiskaan asti aamulla.. Noora sentään lähti kiltisti kotiin nukkumaan illalla, että jaksaa tänään riehua laivalla ;) Mutta mesta missä oltiin oli ihan jees, tykkäsin siitä, että siellä oli erilaisia musatyylejä edustettuna. Ja tottakai tykkään tanssia (= näyttää muille siltä, että heilun vaan lasi kädessä ja ne kattoo, että jumalauta onpa neiti kännissä, mutta mulle se oli tanssia =D)

Kaksi viikkoa koulua jäljellä. Ei kiinnosta.

Shinea halusi, että kirjoitan tatskoistani. Voisin yrittää tehdä seuraavan postauksen niistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti